AU REVWEAR zmienia zakupy online w nową formę!

Zaktualizowano: 14 kwi


Przemysł modowy to druga najbardziej szkodliwa dla środowiska branża. Odpowiada za 10 proc. globalnej emisji dwutlenku węgla. Nasza rzeczywistość opiera się na masowej produkcji, szybko przemijających trendach i niskiej jakości, przez co ubrania po miesiącu spędzonym w szafach trafiają na wysypisko.



AU REVWEAR


Kornelia Warecka, absolwentka Szkoły Głównej Handlowej, postanowiła połączyć miłość do mody, zdolności biznesowe i troskę o naszą planetę. Z tej kombinacji powstało au revwear – platforma sprzedażowa, dzięki której ubrania znajdują swój drugi dom, a planeta może odpocząć od nadmiaru śmieci.


au revwear opiera się na współpracy z influencerami. Przekazują oni swoje ubrania, a zespół zajmuje się resztą – selekcją ubrań, zdjęciami, obsługą strony oraz wysyłką. Wyselekcjonowane perełki cieszą kolejnych właścicieli, a niesprzedane przedmioty trafiają do firmy Ubrania do Oddania, która przeznacza kwotę odpowiadającą ich wartości na wsparcie kampanii charytatywnych. Influencerzy mają też możliwość przekazania zysku ze sprzedaży na wybrane inicjatywy społeczne. Inicjatyw, które skupiają się na szerzeniu mody zrównoważonej jest wciąż niewiele. Jedną ze współprac, wartych odnotowania jest ta nawiązana pomiędzy au revwear, a platformą Corner Live, z pomocą której sprzedawane będą zimowe rzeczy, takie jak ciepłe swetry i płaszcze od Poli Bogdańskiej, Dominiki Dąbrowskiej i minimalliving.





Zakupy live bez wychodzenia domu


Zakupy przez Internet zawsze wiążą się z elementem niepewności. Zdjęcia produktowe i oszczędne opisy nie oddają pełnego obrazu danej rzeczy, nie mówiąc już o braku jakiejkolwiek międzyludzkiej interakcji. Corner Live to mobilna aplikacja live commerce udostępniająca transmisje sprzedażowe na żywo. Podczas livestreamów użytkownicy mogą obejrzeć recenzje prezentowanych produktów, nawiązać bezpośredni kontakt ze sprzedawcą i dokonać zakupów w czasie rzeczywistym. Platforma proponuje zupełnie nową jakość zakupów w sieci poprzez przeniesienie stacjonarnych doświadczeń zakupowych w świat online, dodatkowo realizując przy tym idee mody zrównoważonej. Format live commerce umożliwia interakcję na żywo ze sprzedawcą, daje możliwość zadawania pytań i dokonania bardziej świadomych wyborów. Opiera się nie tylko na nabywaniu rzeczy, ale też na relacjach i wzajemnym zaufaniu, czego nie dają nam zakupy w sieciówkach.


Corner Live


Społeczność Corner Live nie kończy się na kontakcie klient-sprzedawca. Na platformie dostępne są tutoriale makijażowe z Influencerami czy nawet sesje treningowe. Transmisje zakupowe na żywo wspierają idee świadomych zakupów i pozwalają na lepszą prezentację produktu, co wiąże się z minimalizowaniem ryzyka zwrotów.


Live commerce opierający się na sprzedaży z drugiej ręki jest więc nie tylko odpowiedzią na nową, pandemiczną rzeczywistość ale też nieustającą potrzebę bardziej ekologicznej mody. Pierwsza wyprzedaż garderób Poli Bogdańskiej, Dominiki Dąbrowskiej i minimalliving na żywo będzie mieć miejsce już 3.12 (piątek), o godzinie 18 za pośrednictwem aplikacji Corner.live.