
Na potrzeby kolekcji dyrektor artystyczny Clare Waight Keller zbadała związek między architekturą a odzieżą.



W związku z tym, tam, gdzie pojawiają się modele Givenchy, można liczyć, że pojawi się także wspaniałe architektoniczne tło. W minionej, jesiennej kolekcji twórcy postawili na estetykę wiejskiej rezydencji, tym razem zdecydowali się na nieśmiertelne lata 70. Stworzona pod kierunkiem Waight Keller kampania w stylu retro zapowiada kolekcję, która w niezwykle świadomy sposób kontrastuje ze środowiskiem. Tęczowe sukienki połączono z brutalizującym betonem a różnokolorowe looki ujęto wewnątrz minimalistycznie urządzonego salonu.




Clare Waight Keller nawiązuje do swoich brytyjskich korzeni, łącząc tradycyjne krawiectwo i tkaniny z typowymi dla lat 70. elementami, takimi jak mocno zarysowane ramiona, wyraziste, graficzne wzory czy nasycona paleta kolorów.




Dla wszystkich fanów Givenchy mamy dobrą wiadomość - dom mody zwiększy ilość swoich kolekcji, tak by ująć w sezonie dwa dodatkowe, samodzielne, pokazy odzieży męskiej.
Zdjęcia: www.givenchy.com