top of page

Her Majesty: Art - kampania DayShift z udziałem Barrakuz

Her Majesty: Art to kolekcja oddająca hołd sztuce i tradycyjnemu rzemiosłu.

Surowe wnętrza warszawskiej pracowni polskiego rzeźbiarza, marszanda i

kolekcjonera sztuki Karola Tchorki zestawiane są z bufiastymi rękawami, a

zwiewne, dziewczęce kroje ze świadomą kobiecością.




Najnowsza kolekcja katowickiej marki czerpie z synergii sztuk, tradycyjnego

rzemiosła i rzeźbiarskich form, które w kolekcji zostały zmiękczone. Odnosi się do

sztuki kinetycznej, która obejmuje wiele przenikających się technik i stylów. Her

majesty: Art bazuje na kontrastach, przeciwstawiając surowe wnętrza silnej i

świadomej kobiecości. Stonowana kolorystyka, w której dominują czerń, szarości i

biel są odzwierciedleniem naturalnych materiałów wykorzystywanych w rzeźbiarstwie. Zwiewność projektów jest inspirowana trójwymiarowością rzeźby i

ruchem.





Pojęcie sztuki jest metaforycznie utożsamiane z kobietami, które od początku

istnienia marki stanowią dla niej jedną z największych inspiracji - to one nadają życia projektom DayShift. W rolę modelki najnowszej kampanii marki wcieliła się Beata Śliwińska - artystka sztuk wizualnych i laureatka prestiżowej nagrody Polish Graphic Design Award, tworząca pod pseudonimem Barrakuz. Jej energia w połączeniu z majestatycznym wnętrzem pracowni Karola Tchorka nadały oniryczny wymiar zdjęciom, które nie zostały poddane retuszowi. - Jako projektantka doceniam odwagę współczesnych kobiet w poszukiwaniu własnego miejsca w świecie. Chcę tworzyć ubrania, które dodają siły i niezależności, a przy tym podkreślają zmysłowość i kobiecość. - podkreśla Sonia Kubisa, założycielka marki.





W najnowszej kolekcji DayShift, marka pozostaje wierna minimalistycznej

kolorystyce i klasycznym krojom. Dominuje neutralna paleta barw, osadzona w

kolorystyce bieli, czerni i szarości. W nowej kolekcji znajdziemy między innymi

ponadczasowe koszule z bufiastymi rękawami, sukienki na wąskich ramiączkach czy wiosenny, robiony na drutach sweter. Nie zabraknie też topów z odkrytymi plecami czy klasycznej marynarki. W kapsułowej ofercie DayShift prezentuje dopasowane, kobiece sukienki, nie zapominając o uwielbianym przez klientki marki kroju kimona. Całość kolekcji to samowystarczalna garderoba, dostosowana do potrzeb i trybu życia współczesnej kobiety.






DayShift podkreśla potrzebę tworzenia świadomej i etycznej mody. Produkty od

momentu powstania marki pakowane są w bawełniane woreczki, a ubrania szyte

małymi partiami, tak aby uniknąć nadprodukcji. Rzemiosło w tradycyjnym wydaniu,

oparte na współczesnych wartościach.



 

tekst i zdjęcia: materiały prasowe marki DayShift

bottom of page