top of page

Powiew Japonii w limitowanej kolekcji jedwabnych chust RE:SIN


"Zainspirowane ilustracjami ze starych

albumów botanicznych orazklasycznymi nadrukami

jedwabnych chust z lat 50-tych"

-PRZEMEK SOBÓCKI-


Ocean, podwodna toń i fascynujące magiczne stworzenia ją zamieszkujące stały się inspiracją do powstania limitowanej kolekcji jedwabnych chust „UNDER THE OCEAN” RE:SIN x Przemek Sobocki. Marka okularów biżuteryjnych RE:SIN i polski ilustrator,

dyrektor artystyczny oraz projektant na stałe mieszkający w Tokio Przemek Sobócki, podjęli się wyjątkowej współpracy. Wspólnie stworzyli kolekcję chust z czystego jedwabiu, do których ilustracje stworzył Przemek Sobócki.







Przemek Sobócki, specjalnie na potrzeby kolekcji zaprojektował 5 wzorów, dzięki którym zanurzamy się w podwodny świat magicznych stworzeń. Na wzorach odnajdziemy: homary, koniki morskie, meduzę księżycową Aurela aurita, osy morskie oraz rybę Fugu. Barwy kolekcji to niezastąpione złoto, wyrazisty szmaragd,

turkus, delikatny róż oraz błękit przełamany szarością. Wszystkie kolory kolekcji nawiązują do podwodnego świata, a ich różnorodność sprawia, że każdy znajdzie w niej coś dla siebie. Kolekcja jest świeża, przynosi na myśl wakacyjny czas, pełen

beztroski i niezapomnianych przeżyć. Projekty przenoszą nas do tajemniczego, podwodnego świata oraz pokazują jak moda, sztuka i design mogą przenikać się wzajemnie, łącząc w jedność.





RE:SIN to polska marka zrównoważona tworząca wegańskie okulary o biżuteryjnym charakterze. Oprawki ozdabiane są ręcznie naturalnym bursztynem. Ponieważ nie istnieją dwa jednakowe kamienie, każda para okularów jest niepowtarzalna. Do produkcji oprawek marka używa najwyższej jakości włoskiego ekologicznego acetatu - materiału lekkiego, wytrzymałego i hipoalergicznego. Również etui są w 100 procentach wegańskie, wykonane z Pinatex® - innowacyjnego materiału pozyskiwanego z włókna liści ananasa.


Zdjęcia: Bernard Hołdys

Stylizacje: Marta Śliwińska

Makijaż & włosy: Magdalena Rupińska

Modelki: Maria Bednarz / X Management, Aleksandra Openchowska

bottom of page