
Nowa kolekcja marki UTABAGA po raz kolejny powstała z osobistych potrzeb właścicielki i projektantki marki, jednak tym razem torby wykonane zostały ze skóry naturalnej. W sprzedaży dostępne są 3 nowe modele: mały, średni i duży, tak, aby każdy z klientów znalazł produkt dostosowany do swoich potrzeb i stylu życia.
Ponadczasowy design połączony z funkcjonalnością. Tymi prostymi słowami można opisać torebki z najnowszej kolekcji marki UTABAGA.



Nie są to modele sezonowe, „na jedno wyjście”, to torby, które mają być towarzyszem codzienności, które mają razem z nami biec przez życie, biec nawet w dosłownym tego słowa znaczeniu… „Less is more”- dotyczy to projektów jak i wizerunku marki UTABAGA, która prowadzona jest w zgodzie z nurtem mody zrownoważonej. W 100% polskie szycie, brak nadprodukcji, minimalistyczne opakowania bez użycia plastiku, to małe wielkie kroki do „lepszej mody”. Najnowsza kampania marki jest równie nienachalna jak same jej projekty. Dzienne światło, brak retuszu, klasyczne kolory, to wszystko sprawia, że kampania spójna jest z wizerunkiem i wartościami marki. Za fotografie oraz koncepcję artystyczną kampanii odpowiada Brygida Bujak, która sama wspiera polskie marki, inwestuje w jakościowe produkty, wspierając nurt mody slow fashion.



Fotograf - Brygida Bujak
Włosy i makeup - Anastazja Redchyts
Modelka - Anna Cholewa | themanagement.pl
Asystent Fotografa - Józiu Gontarz